loading...
به پایگاه دانلود خوش آمدید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اختلال یادگیری چیست؟ 0 34 drsaber
لکنت زبان؟! 0 40 drsaber
اختلال بیش فعالی کودکان 0 49 drsaber
کاردرمانی ذهنی؟! 0 54 drsaber
اختلال نقص توجه و بیش فعالی چیست؟؟ 0 59 drsaber
توانبخشی بزرگسالان؟ 0 63 drsaber
اختلالات یادگیری کودکان 0 56 drsaber
گفتاردرمانی چیست؟؟ 0 62 drsaber
لکنت زبان به چه معناست؟ 0 79 drsaber
اختلال طیف اوتیسم؟ 0 80 drsaber
توانبخشی چیست؟ 0 87 drsaber
​سوییچ هوشمند هتل 1 145 arosha
اختلال پردازش حسی 0 101 drsaber
گفتاردرمانی کودکان 0 112 drsaber
کاردرمانی؟ 0 107 drsaber
اوتیسم چیست؟ 0 115 drsaber
دکتر رسول حمیدپور 0 108 e1990
رسول حمیدپور 0 113 e1990
5 تکنیک بهینه سازی ویدیو سایت (سئو ویدیو) 0 122 fns4565
گفتاردرمانی چیست؟ 0 135 drsaber
نکات مهمی که برای خرید ووچر پرفکت مانی باید دقت داشته باشید 0 115 arzdigital
پروفیل زاهیت چیست؟ 0 134 metal
کارمزد ووچر پرفکت ماني 0 112 arzdigital
تفاوت های بین ورق سیاه و ورق روغنی 0 123 metal
معایب ورق سیاه 0 109 metal
بهرمنده از خدمات پرفکت مانی بدون داشتن محدودیت 0 117 arzdigital
مزایا و کاربرد ورق سیاه 0 120 metal
توانبخشی در بزرگسالان 0 113 drsaber
خرید ورق گالوانیزه 0 114 metal
بیش فعالی و نقص توجه 0 117 drsaber
رئیسی بازدید : 1211 1390/12/27 نظرات (0)

همانطور که می دانید در دنیای اینترنت سرعت بسیار مهم است در واقع اگر کاربری سرعت اینترنتی بالاتری را نسبت به سایرین داشته باشد مطمئنآ دسترسی او به حجم اطلاعات خیلی سریعتر صورت خواهد گرفت. همه می دانیم که سرعت اینترنت در ایران چندان مناسب نیست و اکثر کاربران همیشه از این موضوع ناراضی هستند به همین دلیل از روش های مختلفی برای افزایش سرعت اینترنت خود استفاده می کنند مثلآ با استفاده از ترفندهایی که در سایتهای مختلف معرفی می شود تنظیمات رجیستری ویندوز را دستکاری می کنند که شاید در سرعت اینترنت تاثیری داشته باشد و بسیاری از کارهای دیگر که البته شاید برخی از این ترفند ها در سرعت اینترنت تاثیری ایجاد کند اما این ثاثیرات فقط و فقط ظاهری است و در باطن موضوع هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد. به همین منظور امروز در سایت سوران نرم افزاری رابرایتان تدارک دیده ایم که باعث بهینه سازی سرعت اینترنت شما میگردد.
نرم افزار CFosSpeed قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. این نرم افزار از فناوری Traffic Shaping برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت استفاده می نماید در واقع این تکنولوژی جدید با برسی رفت و آمد داده ها به انها نظم و ترتیب می بخشد و نیز با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی آن خواهد بود. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با كمترین Ping بیشترین پهنای باند را در اختیار یك كاربر قرار دهید. این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مجله های معتبر سراسر دنیا قرار گرفته است به طوری که اکثر افراد برای بهینه سازی سرعت اینترنت خود از آن بهره میگیرند. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید. البته تنها کاربرد این نرم افزار افزایش سرعت اینترنت نمی باشد بلکه شما با کمک آن میتوانید بر اطلاعات در حال انتقال به گوشی های موبایل و سایر ابزارهایی که با کابل و ... به رایانه متصل میشوند مدیریت کنید و سرعت آنها را بهینه سازی نمایید

رئیسی بازدید : 767 1390/12/25 نظرات (0)

مديريت يك وب كم مستلزم استفاده از نرم افزاريست كه بتواند ارتباط نرم افزاري و سخت افزاري را به خوبي برقرار كرده و امكانات جانبي ديگري هم به كاربران ارائه دهد. ابزارهاي متعددي در اين زمينه وجود دارند كه هريك بسته به نياز كاربران خدماتي ارائه مي دهند ؛ هرچند اكثر نرم افزارهايي كه قابليت برقراري ارتباط به وبكم ها را دارند تا حدودي هم امكان مديريت آن را فراهم مي كنند اما براي نمونه نرم افزاري به نام WebcamMax ابزاريست كه در كنار مديريت افكت هاي بسيار زيبايي را هم در كنار تصاوير وب كم قرار مي دهد كه به جذابيت كار كمك زيادي مي كند. قابليت ساخت وبكم مجازي در اين نرم افزار يكي از مهم ترين خصوصيات اين ابزار است ؛ يعني حتي اگر كاربري به صورت سخت افزار هم يك وبكم نداشته باشد مي تواند از تصاوير مجازي به عنوان تصاوير خروجي وبكم استفاده كند. قراردادن افكت هاي مختلف در كنار تصاوير خروجي از وبكم يكي ديگر از خصوصياتي است كه اهميت ويژه اي براي جذاب تر شدن كار ارتباط هاي آنلاين دارد ؛ كاربر مي تواند در كنار تصوير خود انواعي از افكت ها را جاي دهد تا طرف مقابل از نمايش اين تصاوير متعجب شود. امكان ذخيره سازي تصاوير خروجي از وبكم در نرم افزار WebcamMax ، قابليت عكس گرفتن با وبكم ،‌ محيط كاملا انيميشني نرم افزار ، سهولت در استفاده از نرم افزار و سازگاري با اكثر نرم افزارهاي رايج نظير Yahoo Messenger كه رايج ترين پل ارتباطي است بخشي از ديگر قابليت هاي اين ابزار به شمار مي رود.

 

قابليت هاي كليدي نرم افزار WebcamMax :
- واسط كاربري فوق العاده جذاب
- وجود ده ها افكت در زمينه هاي مختلف
- امكان عكس گرفتن با وبكم
- قابليت ساخت وبكم مجازي
- امكان ذخيره كردن خروجي وبكم به صورت فيلم
- سازگار با انواع پيام رسان ها نظير ياهو مسنجر
- قابليت نمايش ميز كار به عنوان وبكم
- امكان نمايش تصاوير ويدئويي به عنوان خروجي وبكم
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

رئیسی بازدید : 4652 1390/12/25 نظرات (3)

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X5 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. در این نسخه از نرم افزار قابلیت پشتیبانی از HTML5 به نرم افزار افزوده شده است. همچنین کار برای ایجاد ویدیوهای DVD و Blu-Ray سهولت داده شده است.همچنین شما می توانید از تولید فیلم های خانوادگی و اسلایدی تا انیمیشن های دیدنی و جذاب را با این نرم افزار خلق نمایید. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان دریافت نمایید.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت سی دانلود دریافت نمایید

 

برای  دانلود به ادامه مطلب بروید

 

رئیسی بازدید : 1832 1390/12/25 نظرات (0)

 

Adobe Flash Player نرم افزاری است که برای مشاهده کلیپ های فلش و فایل های SWF باید آن را نصب کنید. همچنین برای نمایش فایلهای SWF در صفحات وب مانند تبلیغات، بازی های آنلاین و … که تقریبا در تمام صفحات وب به چشم میخورد نصب این برنامه ضروری می باشد. فلش پلیر مرورگرهای Firefox, Netscape, Safari, Opera Internet Explorer و AOL هم اکنون از سایت سی دانلود آماده دریافت است.




قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:
- ActionScript 3.0 : نسخه ی ۳٫۰ از اکشن اسکریپت
- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine یا ماشین مجازی جدید
- Increased performance : افزایش کارایی و بازده نرم افزار
- Enhanced security : افزایش میزان امنیت
- Display API : نمایش توابع API
- File upload/download : آپلود و دانلود فایلها
- Enhanced expressiveness : بیانگری بیشتر این نسخه
- External API : توابع API خروجی
- Asynchronous communication model : مدل ارتباطی ناهمگام
- نصب راحت تر و فراگیر تر
- پشتیبانی Input Method Editor یا IME
- و …

رئیسی بازدید : 673 1390/12/01 نظرات (0)

StationRipper برای شما امکانی را فراهم می کند تا به ضبط برنامه هایی از ایستگاه های آنلاین رادیویی و ایستگاه های آنلاین پخش برنامه ها بپردازید. به وسیله این نسخه از نرم افزار قادر خواهید بود تا حدود 3,000 الی 6,000 آهنگ جدید را در هر 24 ضبط کنید!
به وسیله StationRipper می توانید به راحتی برنامه های رادیویی، ویدیویی و پادکست های خود را از سایت های مانند Last.fm، Pandora.com، AOL Radio.com، Slacker.com دانلود کرده و روی سیستم خود پخش کنید. می توانید از میان حدود 12000 ایستگاه رادیویی و ده ها هزار پادکست برنامه ی مورد نظر خود را دانلود کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار:
- ضبط همزمان بیش از 600 برنامه
- دانلود خودکار Album art
- قابل استفاده به وسیله iTunes، تولید خودکار پلی لیست های iTunes از آهنگ های ضبط شده
- قابل استفاده به وسیله Media Monkey، تولید خودکار پلی لیست های Media Monkey از آهنگ های ضبط شده
- نگهداری ترک آهنگ هایی که قبلاً ضبط شده اند به منظور جلوگیری از ضبط مجدد آهنگ های موجود
- امکان یافتن راحت ایستگاه های دارای برنامه های آنلاین به وسیله StationRipper Portal، Shoutcast و یا دیگر وب سایت ها
- شروع ضبط از iTunes radio تنها با drag و drop
- نگه داری لیستی از ایستگاه های پخش برنامه ای که به آن ها مراجعه می کنید به منظور مراجعه مجدد آسان
- امکان گوش دادن به ایستگاهی که در حال ضبط از آن می باشید، تنها با یک کلیک
- Ignore آهنگ هایی با اندازه مشخص
- و .

رئیسی بازدید : 609 1390/11/21 نظرات (0)

بسیاری از مواقع پیش میاد که بخوایم فایلهای فلش موجود در سایت ها رو روی هارد خود ذخیره کنیم. برای این کار راهکار ها و نرم افزارهای بسیاری وجود موجوده، ولی اگر قصد انجام چنین کاری رو دارید ما به شما نرم افزار Save Flash رو پیشنهاد میکنیم. این نرم افزار قدرتمند با اضافه کردن یک نوار ابزار کوچک در زیر Address Bar مرورگر شما این قابلیت رو فراهم میکنه که شما با ورود به هر سایت و کلیک بر روی دکمه موجود در نوار ابزار مخصوص به راحتی تمام فایلهای فلش موجود در آن سایت رو بر روی هارد خود ذخیره نمایید. از ویژگی های جالب و جدید این نرم افزار امکان ذخیره فایلهای ویدیویی موجود در سایت می باشد که از نسخه 4 به بعد به آن افزوده شده است.
ویژگی های کلیدی و اصلی نرم افزار Save Flash 4 :
- افزودن تولبار مخصوص ذخیره فایل های فلش و ویدیویی بر روی مرورگرها
- ذخیره تمام فایلهای فلش و ویدیو موجود در سایت فقط با یک کلیک
- پشتیبانی از ویندوز ویستا
- امکان تعیین مسیر ذخیره فایل ها
- و ...

رئیسی بازدید : 1196 1390/11/21 نظرات (0)

برنامه WebCam Monitor این امکان را به شما می دهد تا از خانه ، اداره یا هر مکانی که مورد نظرتان است مراقبت کنید. این برنامه قادر است در محیط تحت مراقبت خود هر حرکت یا صدای مشکوکی را تشخیص دهد و طی یک برنامه ریزی از قبل انجام شده هر آنچه را که از طریق دوربین ها مونیتور کرده بروی سیستم به صورتی یک فایل صوتی تصویری ضبط کند و همزمان متن اخطاری را به وسیله یک ایمیل برای شما جهت اطلاع بفرستد و یا اینکه آلارم و زنگ خطر را فعال سازد. این نرم افزار این قابلیت را دارد که در یک فاصله زمانی مشخص شده تصاویر و صداهای محیط را برایتان ضبط کند.
به کمک این برنامه شما به راحتی می توانید یک دوربین را به کامپیوترتان متصل کرده و یا یک IP برای دوربین خود در شبکه ست کنید. برای تظیمات، شما به کمک یک wizard نرم افزاری می توانید به سرعت و در عرض چند دقیقه سیستم امنیتی خودتون را فعال سازید. ضمناً شما این امکان را دارید که به کمک این نرم افزار ، از چندین دوربین جهت حفاظت و مراقبت از محیط مورد نظر تان - با حوزه ی دید وسیع تر - استفاده کنید.
سیستم امنیتی شما بطور 24 ساعته در طول شبانه روز به مراقبت از محیط پیرامونتان می پردازد و شما را قادر می سازد تا به کمک یک برنامه زمانبندی ویژه در قالب برنامه ، آنرا برای روزها ، هفته ها و یا هر بازه زمانی که مد نظرتان است برنامه ریزی کرده و سیستم را فعال یا غیر فعال سازید.
هنگامیکه هر حرکت و صدای مشکوکی تشخیص داده شد بعد از چند ثانیه شما می توانید یک عکس از محل اتفاق در صفحه موبایل خود ببینید. WebCam Monitor قادر است بطور اتوماتیک فیلم، صدا و یا عکسهایی را که از محیط تحت مراقبت خود ضبط می کند بر روی یک سرور آپلود نماید.
این قابلیت باعث میشود که شما اطلاعات مربوطه را در هر مکان و زمانی که خواستید مشاهده کنید و چنانچه اگر کسی هم قصد تخریب یا سرقت اطلاعات شما را داشت نتواند به آن دسترسی پیدا کند. ضمناً با این نرم افزار شما می توانید به شیوه ی سنتی اطلاعات خود را روی نوارهای ویدئو یی هم ضبط کنید. از طریق این برنامه فیلمهای ضبطی می توانند بصورت پخش آنلاین در اینترنت قرار گیرند و شما با هر کامپیوتری که به اینترنت وصل باشید آنها را مشاهده نمایید.
از خصوصیات این سیستم امنیتی حرفه ای ، ثبت زمان بر روی ویدئوها و عکسهای گرفته شده است. برای دسترسی سریع به تمام تصاویر ارسالی ، این برنامه قادر است همه تصاویر را در یک صفحه و در کنار هم برای شما به نمایش گذارد. همچنین سیستم حذف اتوماتیک برنامه ، این امکان را به شما میدهد تا بدون داشتن این فکر که ممکن است فضای هارد دیسکتان بر اثر ضبط متوالی پر شود و فضای کافی بر روی هارد دیسکتان نداشته باشید مدیاهای روزهای گذشته را که قدیمی شده اند، از روی هارد کامپیوترتان پاک کند و شما را از اینکه بخواهید آنها را بطور دستی حذف نمایید بی نیاز سازد.
WebCam Monitor یک برنامه امنیتی ویدئویی فوق العاده است که قادر است از دو گروه دوربین چندتایی و با قابلیت کنترل از راه دور پشتیبانی نماید.
براستی که این برنامه با وجود یک طراحی قوی و انعطاف پذیر تمام سیستمهای امنیتی سنتی را پشت سر خواهد گذاشت و شما را قادر می سازد که کامپیوتر شخصی خود را تبدیل به یک سیستم امنیتی حرفه ای نمایید.
قابلیت های كلیدی نرم افزار WebCam Monitor 5.02:
- استفاده از وب کم ها و یا دوربینهایی با قابلیت اتصال به شبکه (XD Cam و ...) برای نمایش و ضبط تصاویر
- ایجاد یک برنامه زمانبندی مشخص جهت کنترل شروع و پایان عمل مونیتورینگ به صورت هفتگی و روزانه
- ضبط بدون توقف از هر دوربینی که مد نظرتان است.
- تصاویر دوربین را بطوری که خودتان آنها را از راه دور مشاهده می کنید منتشر نمایید.
- قابلیت افزودن تاریخ و زمان بر روی تصاویر جهت استفاده در مراجع قانونی
- استفاده از یک wizard برای تنظیم دوربین هایی که همواره در یک محیط ثابت مشغول به کار هستند
- دریافت ایمیل به همراه یک عکس در هنگام بروز یک اتفاق
- تاریخ تمام اتفاقاتی را که روی داده است را به همراه تصاویرشان در محیط برنامه مشاهده کنید.
- قابلیت ایجاد یک وب سایت با عکسهای گرفته شده و بروزرسانی آن توسط این برنامه بصورت اتوماتیک
- قابلیت زوم دیجیتال دوربین ها تا 200 درصد
- توانایی آپلود فیلمها، صداها و عکسهای گرفته شده بر روی FTP سرورها
- سازماندهی کردن یک یا چند دوربین جهت مونیتور کردن
- و...

رئیسی بازدید : 695 1390/11/07 نظرات (0)

نرم افزار WebcamXP Pro ابزاري مفيد براي كساني است كه به وبكم و ارتباطات آنلاين تصويري خود اهميت ويژه اي مي دهند. نرم افزاري قدرتمند و نسبتا قديمي كه براي مديريت كامل وبكم ها طراحي شده است،‌ اين نرم افزار قدرتمند كه امكان ضبط خروجي وبكم را به كاربران مي دهد در بسياري از موارد مي توان به صورت امنيتي هم مورد استفاده قرار گيرد. براي مثال كاربر مي تواند در موارد خاص كه نياز به ضبط تصاوير دارد از وبكم به منظور ضبط فيلم از محلي خاص استفاده كند.
WebcamXP Pro امنيت بالايي هم براي كاربران در نظر گرفته و اجازه ورود هكرها براي هك وبكم را نمي دهد، قرار دادن فيلم به جاي تصاوير خروجي وبكم يكي از خصوصيات جالب اين نرم افزار است. يعني كاربر مي تواند به جاي تصاوير زنده خود در ارتباطات آنلاين تصاوير ضبط شده اي را قرار دهد بدون اين كه طرف مقابل متوجه اين امر شود، در حقيقت اين كار همان يك وبكم مجازي است كه حتي بدون وجود وبكم به صورت سخت افزاري هم قابل اجرا خواهد بود. استفاده آسان از نرم افزار و تمامي گزينه هاي موجود در آن، سهولت در برقراري ارتباط با وبكم و سرعت بالا در ارتباطات و همچنين سازگار با انواع وبكم ها از جمله ديگر قابليت هاي مهم اين نرم افزار به شمار مي رود. نكته پاياني هم حجم مناسب اين نرم افزار است كه در مقايسه با نرم افزارهاي مشابه اصلا قابل مقايسه نيست.

قابليت هاي كليدي نرم افزار webcamXP Pro v5.5.0.8:
- حجم پائين و سرعت بالا در اجرا
- امكان قرار دادن فيلم به جاي تصاوير وبكم
پشتيباني كامل از http server و ftp upload براي ارسال تصاوير
- سازگار با انواع وبكم ها و کارت هاي کپچر و تلويزيون
- امنيت بالا در نرم افزار
- پشتيباني كامل از فرمتهاي ويدئويي
- قابليت پشتيباني كامل از دوربينهاي مدار بسته
- قابليت پسورد گذاري بر روي نرم افزار براي امنيت بيشتر
- امكان ضبط تصاوير خروجي وبكم
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- مناسب براي كاربران حرفه اي
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

رئیسی بازدید : 614 1390/11/07 نظرات (0)

اگر در وب گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقريباً کمتر صفحه وبي ميتوان يافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد.كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلير (Flash Player) اين امکان را فراهم مي آورد تا برنامه نويسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاوير ويديويي، متن، صدا و ديگر افکتهاي گرافيکي به فايل هاي خود، برنامه هايي جذاب تر را آماده نمايند.

برخي از ويژگي نرم افزار Adobe Flash Player v11.0.1.152 Final:
- ActionScript 3.0 : نسخه ي 3.0 از اكشن اسكريپت
- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine يا ماشين مجازي جديد
- Increased performance : افزايش كارايي و بازده نرم افزار
- Enhanced security : افزايش ميزان امنيت
- Display API : نمايش توابع API
- File upload/download : آپلود و دانلود فايلها
- Enhanced expressiveness : بيانگري بيشتر اين نسخه
- External API : توابع API خروجي
- Asynchronous communication model : مدل ارتباطي ناهمگام
- نصب راحت تر و فراگير تر
- پشتيباني Input Method Editor يا IME
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

رئیسی بازدید : 629 1390/11/04 نظرات (0)

امروزه رد پاهاي اينترنتي که حاصل گشت و گذارهاي مختلف در اينترنت است مي تواند در مواردي دردسر ساز باشد و تا حدود هم برروي امنيت تاثير گذار است که با حذف اين رد پاهاي اينترنتي مي توان علاوه بر امنيت بالاتر مي توان از دسترسي ديگران به همين اطلاعات به ظاهر ساده هم جلوگيري کرد. Privacy Eraser Pro يکي از نرم افزارهائيست که براي حذف همين اطلاعات و ردپاهاي اينترنتي يا همان History ها طراحي شده است. البته اين ردپاها نه فقط به History بلکه Cache ، انواع کوکي ها ، پسوردهاي ذخيره شده و ... مربوط خواهد شد. از امکانات جالب اين نرم افزار مي توان به تنظيماتي اشاره کرد که به واسطه آن ها کاربر مي تواند تمامي مواردي که در ويندوز به صورت پيشفرض تعريف شده اند را تغيير دهد ؛ براي مثال آدرس Temp را تغيير دهد يا نرم افزار را طوري تنظيم کند که پس از مدت زمان دلخواهي تمامي ردپاها به صورت خودکار حذف شوند.
سازگاري با مرورگرهاي مختلف از جمله مرورگر بسيار رايج IE ، امکان حذف و پاکسازي Recycle Bin ، حذف اسناد گشوده شده ، امکان پاکسازي آخرين فايل هاي چند رسانه اي اجرا شده ، قابليت پاکسازي فايل هاي اضافي از روي هارد ديسک و موارد بسيار ديگر از جمله ديگر خصوصياتي هستند که در Privacy Eraser Pro به چشم مي خورند.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Privacy Eraser Pro v8.25 :
- واسط کاربري ساده
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز
- امکان پاکسازي فايل هاي اضافي هاردديسک
- قابليت حذف آخرين فايل هاي اجرا شده در بخش سندها ، فايل هاي چند رسانه اي و ...
- امکان حذف تمامي ردپاهاي اينترنتي
- امکان سازگاري با انواع مرورگرها
- قابليت تغيير انواع تنظيمات پيشفرض ويندوز
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درمورد سی دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 274
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2346
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 255
  • بازدید امروز : 415
  • باردید دیروز : 513
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,284
  • بازدید ماه : 2,284
  • بازدید سال : 108,879
  • بازدید کلی : 2,029,013