loading...
به پایگاه دانلود خوش آمدید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اختلال یادگیری چیست؟ 0 34 drsaber
لکنت زبان؟! 0 40 drsaber
اختلال بیش فعالی کودکان 0 48 drsaber
کاردرمانی ذهنی؟! 0 54 drsaber
اختلال نقص توجه و بیش فعالی چیست؟؟ 0 58 drsaber
توانبخشی بزرگسالان؟ 0 62 drsaber
اختلالات یادگیری کودکان 0 56 drsaber
گفتاردرمانی چیست؟؟ 0 62 drsaber
لکنت زبان به چه معناست؟ 0 79 drsaber
اختلال طیف اوتیسم؟ 0 80 drsaber
توانبخشی چیست؟ 0 87 drsaber
​سوییچ هوشمند هتل 1 144 arosha
اختلال پردازش حسی 0 100 drsaber
گفتاردرمانی کودکان 0 111 drsaber
کاردرمانی؟ 0 107 drsaber
اوتیسم چیست؟ 0 115 drsaber
دکتر رسول حمیدپور 0 108 e1990
رسول حمیدپور 0 113 e1990
5 تکنیک بهینه سازی ویدیو سایت (سئو ویدیو) 0 121 fns4565
گفتاردرمانی چیست؟ 0 135 drsaber
نکات مهمی که برای خرید ووچر پرفکت مانی باید دقت داشته باشید 0 115 arzdigital
پروفیل زاهیت چیست؟ 0 134 metal
کارمزد ووچر پرفکت ماني 0 111 arzdigital
تفاوت های بین ورق سیاه و ورق روغنی 0 123 metal
معایب ورق سیاه 0 108 metal
بهرمنده از خدمات پرفکت مانی بدون داشتن محدودیت 0 117 arzdigital
مزایا و کاربرد ورق سیاه 0 120 metal
توانبخشی در بزرگسالان 0 112 drsaber
خرید ورق گالوانیزه 0 114 metal
بیش فعالی و نقص توجه 0 116 drsaber
رئیسی بازدید : 1595 1391/01/14 نظرات (0)

ویندوز 7 آخرین نسخه کامل ارائه شده از سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت است که برای استفاده خانگی ، تجاری و نوت بوک ها ارائه شده است. این سیستم عامل در مقایسه با نسخه های پیشین خود پیشرفت ها و بهبود های چشم گیری نیز در بخش های مختلف از جمله : به اشتراک گذاری ، امنیت ، شبکه و امکانات توسعه یافته دیگر داشته است. نرم افزارهای بسیاری در زمینه بهبود کارایی سیستم عامل و بهینه سازی آن ارائه شده اند و قابلیت های هرکدام می تواند به افزایش سطح کیفی سیستم عامل کمک شایانی نماید. شرکت Systweak یکی از شرکت های تولید کننده نرم افزار در جهت بهینه سازی و کارکرد بهتر ویندوز 7 اقدام به ارائه نرم افزاری به نام Systweak Advanced Win7 Optimizer کرده است.
این نرم افزار با دارا بودن محیطی گرافیکی و ساده به کاربر امکان اجرای اعمال دلخواه را می دهد و به شما اجازه خواهد داد تا سیستم خود را به شرایط ایده آل بازگردانید. همچنین قابلیت های فراوان و کلیدی در زمینه بهبود و بهینه سازی ویندوز 7 آن را از دیگر نرم افزار های مشابه متمایز کرده که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت سوران دریافت نمایید.

برخی از قابلیت های نرم افزار :
- بهینه سازی سرعت انتقال فایل ها
- بهبود عملکرد سیستم و افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز
- بهینه سازی حافظه
- استفاده بهینه از پردازنده
- بهینه سازی درگاه های Usb
- ترمیم وبهینه سازی رجیستری
- سازگاری با سیستم عامل های : Xp و Vista و ویندوز محبوب 7
- و...

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

رئیسی بازدید : 979 1390/12/27 نظرات (0)

GameGain نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توان بازی هایی که بر روی سیستم های کامپیوتری به کندی اجرا می شوند در هنگام اجرای بازی دچار مشکلاتی می باشند را با سرعت بیشتری اجرا نمود. به کمک این برنامه سرعت Load Game ها نیز افزایش می یابد و کاربر زمان کمتری را برای بارگزاری بازی و گرافیک های مراحل سپری می کند. این نرم افزار با بهینه سازی نرم افزاری سیستم عامل در واقع مسیر را برای اجرای یک بازی کامپیوتری هموارتر می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت PGWARE می باشد.
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- تغییرات مستقیم در سیستم رجیستری ویندوز و فایل های سیستم به منظور افزایش حافظه ، ترسیم صفحه ، انیمیشن و سرعت پردازنده موضوع
- تنظیم خودکار تعداد فریم ها در بازی
- دارای رابط کاربری بسیاری مناسب
و ... .

رئیسی بازدید : 665 1390/12/03 نظرات (0)

آیا تا به حال هزینه ی بالایی جهت بالا بردن سطح سیستم تان پرداخته اید؟ از سرعت پایین سیستم تان، از کراش های گاه و بیگاه و پیغام های خطا خسته شده اید؟ نمی دانید چگونه این مشکلات را رفع کنید؟
System Speed Booster همان چیزی است که شما را به روز می کند. این نرم افزار به شما لذت داشتن شبکه ی امن و پاک، با سرعت بیشتر، سیستم بدون خطا و دوست داشتنی می دهد. تنها با دوبار کلیک شما می توانید سیستم جدید و کامل و با بهره گیری از System Speed Booster داشته باشید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت سی دانلود دریافت نمایید

قابلیت های کلیدی نرم افزار:
- حذف و اسکن رجیستری های غیر قابل استفاده
- بهینه سازی سیستم، رفع خطاهای سیستم
- سرعت اجرایی بالا
- نرم افزاری 100% رایگان بدون هرگونه adware ،no spyware ،virus
- بهره مندی از توابع مختلف و مفید مانند Privacy Sweep ،Junk Files Removal ،System Optimization
-و ...


رئیسی بازدید : 1059 1390/11/16 نظرات (0)


امروزه حتي با توجه به اين که معمولا حتي کاربران خانگي هم ترجيح مي دهند از سخت افزارهاي قدرتمندي استفاده کنند و در بيشتر اوقات هم سخت افزار آنقدر قدرتمند هست که بتواند به سادگي سيستم عامل و نرم افزارهاي کاربردي را به راحتي پردازش کرده و پاسخگوي مسائل مختلف آن باشد ، بازهم استفاده از نرم افزارهاي بهينه سازي مي تواند نقش مهمي در افزايش کارآيي و در حقيقت بهره گيري از نهايت قدرت سخت افزار را ايفا کند. اين دسته نرم افزارها قادرند تا با بهينه سازي قسمت هاي مختلف سيستم عامل و هسته هاي مرکزي آن کاربران را کمک کنند تا بالاترين کارآيي را از سيستم خود تجربه کنند. در ميان نرم افزارهاي موجود نرم افزاري به نام Advanced System Optimizer قادر است با با قابليت هاي فراوان سيستم را در بهترين شرايط ممکن به کاربر هديه دهد. تنها يک کليک ساده کافيست تا تمامي کارهاي بهينه سازي در گوشه و کنار سيستم عامل به صورت خودکار انجام پذيرد. به راحتي مي توان با استفاده از اين نرم افزار تمامي فايل هاي اضافي در بخش هاي مختلف هارد ديسک که به مرور زمان و در اثر استفاده از نرم افزارها و سيستم عامل ايجاد مي شوند را حذف کرد تا به اين ترتيب سرعت دسترسي به فايل ها افزايش يابد. نرم افزار Advanced System Optimizer قادر است تا با اسکن نسخه هاي جديد از درايورها سخت افزارها را هماهنگ تر با سيستم عامل سازد. پاکسازي فايل هاي رجيستري اضافي و تعمير انواع error ها در آن ها بخش ديگري از امکانات اين نرم افزار محسوب مي شود ضمن آن که مي توان انتظار داشت رجيستري که يکي از هسته هاي اصلي سيستم عامل ويندوز است هميشه در بهترين شرايط از نظر کارآيي قرار داشته باشد. اين موارد بخشي از قابليت هايي است که در اين نرم افزار گنجانده شده است ؛ قابليت هايي نظير پاک کردن نرم افزارهاي کاربردي، حذف فايل هاي که به دلايل مختلف قابل حذف نيستند ، بهينه سازي حافظه رم و مواردي ديگر که تنها مي توان با دريافت و استفاده از نرم افزار به تمامي آن ها دست يافت.

قابليت هاي کليدي نرم افزار Advanced System Optimizer v3.2.648.12202:
- سرعت بالا در اجراي نرم افزار
- استفاده بسيار آسان و بهينه سازي تنها با يک کليک ساده
- مديريت فايل هاي Start Up
- پاک کردن فايل هايي که به هر دليلي قابل حذف نيستند
- ايجاد امنيت در ويندوز در بخش هاي مختلف
- تهيه نسخه پشتيبان از فايل هاي سيستمي و امکان بازگرداني آن ها
- ايجاد امنيت براي نرم افزار ها يا فايل هاي خاص
- امنيت بالا در پاک کردن فايل ها براي جلوگيري از بازيابي
- بهينه سازي حافظه RAM
- برقراري امنيت در خصوص فايل هاي History يا فايل هاي خصوصي کاربران
- امکان حذف نرم افزارهاي کاربردي به صورت کامل
- مديريت بخش هاي مختلف از هاردديسک
- بهينه سازي رجيستري
- پاکسازي سيستم از فايل هاي اضافي
- پاکسازي رجيستري
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

قابليت هاي اضافه شده به نسخه جديد نرم افزار :
- امکان جلوگيري از حذف فايل ها
- بهينه سازي هاردديسک
- تعمير سيستم
- مديريت فايل ها براي تهيه نسخه پشتيبان
- امکان مديريت درايورها براي به روزرساني آن ها
- بهينه سازي بازي ها و هماهنگي بهتر در اجراي آن ها
- بهينه سازي کامل سيستم تنها با يک کليک
- پشتيباني کامل از ويندوز محبوب 7
- و ...

رئیسی بازدید : 629 1390/11/09 نظرات (0)

سی دانلود Max PC Booster 2010 v1.0.0

حتي حالا هم كه سيستم هاي قدرتمند سخت افزاري روانه بازارها شده اند و اكثر كاربران هم بيشتر از سيستم هاي سخت افزاري قدرتمند استفاده مي كنند استفاده از يك نرم افزار بهينه ساز به منظور بهره وري از نهايت كارآيي سيستم بسيار احساس مي شود. وقتي چنين نرم افزاري باشد خيال كاربر از كارآيي سيستم نرم افزاري و سخت افزاري راحت خواهد بود. Max PC Booster نرم افزاري جديد و تازه ارائه شده است كه قابليت بالا بردن كارآيي سيستم را بر اساس بهينه سازي قسمت هاي مختلف دارا مي باشد.
اين ابزار كه با همين نسخه اوليه هم توانسته جوايز متعددي را كسب كند پس از بهينه سازي و حذف فايل هاي رجيستري كه در طول استفاده از ويندوز ايجاد مي شوند باعث افزايش سرعت سيستم خواهد شد. بهينه سازي كانشكن ها و اينترنت باعث خواهد شد تا كاربران راحت تر به گشت و گذار در اينترنت بپردازند ؛ Max PC Booster كمك مي كند كه بهينه سازي ارتباطات هم به مانند بهينه سازي حافظه رم و پردازنده اصلي كه پايه ثابت نرم افزارهاي بهينه ساز است به صورت كامل امكان پذير شود.
Defrag‌ يا يكپارچه سازي بخش فيزيكي حافظه رم نكته بسيار جالبي است كه در نرم افزار مذكور به چشم مي خورد. اين امكان نقش مهمي در افزايش سرعت و كارآيي سيستم دارد. اين كه با چنين نرم افزار ساده اي مي توان كارهاي بزرگي انجام داد باعث شده تا در آزمايشات مختلف اين نرم افزار حائظ بهترين امتيازات شود. حجم پائين و نصب سريع و آسان مي تواند يكي ديگر از دلايل دانلود شما باشد.

قابليت هاي كليدي نرم افزار Max PC Booster 2010 v1.0.0 :
- بهينه سازي كانكشن هاي اينترنتي
- بهينه سازي حافظه رم و پردازنده سيستم
- بهينه سازي رجيستري
- افزايش كارآيي سيستم از طريق يكپارچه سازي حافظه رم
- پاكسازي رجيستري از فايل هاي اضافي
- پاكسازي History مرورگرها
- حجم پائين و استفاده آسان از نرم افزار
- پاكسازي هارد ديسك از فايل هاي اضافي
- گراف لحظه به لحظه از سيستم
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

رئیسی بازدید : 708 1390/11/07 نظرات (0)

 

سيستم عامل ويندوز داراي گستردگي زيادي مي باشد. به دليل همين گستردگي کاربران غير حرفه اي کامپيوتر در کنترل همه نقاط ويندوز دچار مشکل مي شوند و انجام تنظيمات به صورت دستي براي آن ها بسيار دشوار است.تنظيماتي مانند تغييرات در ظاهر ويندوز، تنظيمات مرورگر و … . به اين گونه اقدامات که براي هرچه بهتر شدن کارايي سيستم انجام مي شود ، بهينه سازي ويندوز مي گويند. براي حل مشکلات کاربران مبتدي وغير حرفه اي برنمه هاي تحت عنوان بهينه سازي ويندوز ساخته شده اند. کاربران ديگر دچار مشکل نمي شوند زيرا تمامي تنظيمات مورد نظر را در يک برنامه خواهند يافت و ديگر دچار سردرگمي نمي شوند. نرم افزاري که در اين مطلب به شما معرفي مي کنيم يکي از مشهورترين اين برنامه هاست. Ashampoo WinOptimizer يکي از شناخته ترين شده ها در اين زمينه است. اين نرم افزار محصول شرکت نرم افزاري قدرتمند Ashampoo مي باشد که اين شرکت در اکثر زمينه هاي کامپيوتري اقدام به ساخت نرم افزارهاي کاربردي مي کند. نرم افزار بهينه ساز ويندوز شرکت ashampoo با جمع آوري تمامي تنظيمات مهم و مورد نياز ويندوز به همراه قسمت هايي براي ايجاد تغييرات در ظاهر ويندوز ، همه نياز هاي يک کاربر را در اين زمينه برطرف کرده است. اين نرم افزار که نسخه جديد ان به تازگي عرضه شده است داراي سازگاري با نسخه جديد ويندوز ، يعني ويندوز Vista نيز مي باشد.

ويژگيهاي نرم افزار Ashampoo WinOptimizer v8.10:
بهينه کردن ويندوز، تميز کردن درايوها، تميز کردن رجيستري، تميز کردن فايلها و اطلاعات اينترنتي، تنظيم برنامه هاي Startup، مديريت سرويسهاي ويندوز، بهينه کردن اتصالات اينترنتي، مسدود کردن IP هاي مزاحم ارسال کننده اسپم ، بررسي وضعيت فايلي يک درايو، پاک کردن يک فايل به طريقي که قابل بازيابي نباشد، تکه تکه کردن و به هم چسباندن فايلهاي حجيم، به رمز درآوردن و خارج کردن از رمز فايلها ، دفرگ کردن سيستم ، بدست آوردن اطلاعات سيستم، تست کردن سيستم، عوض کردن آيکونها و تنظيم شفافيت پنجره ها و ....
قابليت هاي كليدي نرم افزار Ashampoo WinOptimizer v8.10:
- چک کردن سيستم در زمان هاي معين براي جلوگيري از بروز مشکلات احتمالي
- امکان ايجاد تغييرات در ظاهر ويندوز براي تنظيمات در زيبايي بيشتر
- توانايي نمايش و مخفي کردن درايو ها، تنظيمات در startup و فايل هاي سيستمي درايوهاي NTF
- توانايي نمايش فايل هاي Super Hide و NTFS بهمراه توانايي گرفتن نسخه ي کپي از آنها
- تنظيمات در مرورگر internet explorer ويندوز مانند: تنظيمات امنيتي، جستجو، عنوان و …
- توانايي تغيير فايل Boot.ini (انتخاب ويندوز در هنگام بالا آمدن سيستم !) و مديريت بر Startup ويندوز
- اعمال تنظيمات در برنامه windows media player
- داري ابزار قدرتمند ضد جاسوسي
- داري ابزار يكپارچه سازي كردن هارد ديسك
- بهينه سازي سيستم فقط با يك كليك
- قابليت پاكسازي درايوها از فايلهاي زائد
- بهينه سازي پيشرفته ريجيستري براي سرعت بيشتر
- داري ابزار پاكسازي ردپاهاي به جا گذاشته شده از اينترنت
- تنظيمات مربوط به برنامه Office و Outlook
- تنظيم سطح دسترسي يوزر ها
- قابليت بازيابي اطلاعات پاك شده
- قابليت بك آپ گيري از اطلاعات به صورت Real-Time
- تنظيمات سيستم از قبيل حافظه در حال استفاده، شبکه، فايل ها و پوشه ها و …
- محيطي ساده و كاربر پسند
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

رئیسی بازدید : 734 1390/11/07 نظرات (0)

سی دانلود
هارددیسک ها قلب سیستم های کامپیوتری هستند. تا زمانی که قلب رایانه کارکرد مناسبی داشته باشد مطمئنا سیستم رایانه ای سرحالی در انتظار کاربر خواهد بود. برای این که بدانیم وضعیت هارددیسک به چه شکل بوده و چه مواردی لازم است مورد بازبینی قرار گیرد ؛ گاهی بخشی از هارددیسک خراب می شود یا گاهی نیاز است ما بدانیم دمای فعلی هارددیسک اصلی سیستم چقدر است ، چرا که همین دما گاهی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. ActiveSMART نرم افزار بسیار ساده ای است که می توان به واسطه آن تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد هارددیسک های متصل به سیستم رایانه ای را به دست آورد. اطلاعاتی که گاهی بسیار حیاتی خواهد بود. دما ، کارآیی و سلامتی هارددیسک سه بخشی هستند که در نرم افزار مورد آزمایش قرار می گیرند و تنها در صورتی که این سه مورد به درستی عمل کنند نرم افزار چراغ سبز به کاربر نشان خواهد داد.
عملکرد نرم افزار ActiveSMART به گونه ای است که می توان بسیاری از اطلاعات را به صورت لحظه به لحظه و به شکل نمودار تماشا کرد تا در صورت به وجود آمدن مشکلی آن را پیدا کرده و رفع نمود. حجم بسیار مناسب و اطلاعات فوق العاده کاملی که این ابزار به کاربر می دهد دلایل خوبی هستند که تا شما را متقاعد کنند از این ابزار بهره بگیرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ActiveSMART v2.9.0.716:
- نمایش اطلاعات کامل پیرامون هارددیسک های متصل به سیستم
- نمایش دمای لحظه به لحظه هارددیسک
- چک کردن هارددیسک برای کارآیی
- چک نمودن هارددیسک برای سلامتی فیزیکی و نرم افزاری
- پشتیبانی از انواع هارددیسک ها با قابلیت مجزا سازی آن ها در نرم افزار
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- نمایش اطلاعات به صورت نمودارهای لحظه به لحظه
- نمایش عمر مفید هارددیسک و مدت زمان کارکرد آن
- ایجاد زنگ خطر در صورت به وجود آمدن مشکل برای هارددیسک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

رئیسی بازدید : 627 1390/11/04 نظرات (0)

 


بدون شک امروزه افراد بسياري ويندوز 7 (سون) را يکي از بهترين سيستم عامل هاي حال حاضر دانسته و از آن استفاده مي نمايد. اين ويندوز که آخرين محصول شرکت مايکروسافت مي باشد نسبت به ويندوز XP و Vista از امکانات و ويژگي هاي بسيار جذاب و مفيدي برخوردار بوده که سبب شده افراد بسياري از اين ويندوز استفاده نماييد که يکي از همين ويژگي هاي مهم و فوق العاده، سرعت بالا و عملکرد آن نسبت به ديگر سيستم عامل هاي موجود مي باشد. حال شايد بارها براي شما هم پيش آمده که خواسته ايد سرعت اين ويندوز را باز هم بالاتر برده و يا نرم افزارها و بازي هاي را بر روي اين ويندوز نصب نماييد که با اين ويندوز سازگار نبوده و شما را مجبور به استفاده از نرم افزارهاي ديگر يا سيستم عامل هاي ديگر ساخته که براي حل اين مشکلات نيز روش هاي بسياري را امتحان کرده ولي باز هم به نتيجه نرسيده ايد. اما اکنون باز هم گروه پر توان سی دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد کارايي و عملکرد اين ويندوز را بهبود بخشيده و از آن لذت ببريد. EnhanceMySe7en که توسط شرکت Seriousbit براي ويندوز سون ارائه شده است نرم افزاري است که به شما کمک مي کند تا ويندوز و سيستم خود را در کنترل بسياري از جنبه هاي سيستمي در شرايط عالي قرار داده و با استفاده از آن، تمامي آنچه را که براي داشتن يک سيستم عالي نياز داريد در اختيار گيريد. علاوه بر اين EnhanceMySe7en با داشتن ابزار بسيار مفيد و کاربردي شما را قادر مي سازد تا از رجيستري سيستم مراقبت نموده، به انجام امور بهينه سازي فضاي ديسک و يکپارچه سازي آن پرداخته، نرم افزارهاي نصب شده را کنترل کرده، دماي هارد ديسک را چک کرده و با استفاده از تمامي چيزهايي که به سلامت سيستم شما وابسته اند عملکرد سيستم خود را بهبود بخشيد. اين نرم افزار که در دو نسخه ي رايگان و حرفه اي ارائه شده است اکنون در اختيار شما دوستان عزيز قرار گرفته که پيشنهاد مي کنيم اگر از کاربران اين سيستم عامل جذاب مي باشيد اين نرم افزار را حتما دانلود نماييد.

قابليت هاي کليدي نرم افزار EnhanceMySe7en v2.16.1 Pro:
- امکان سفارشي کردن دسکتاپ، منو ها، نوار ابزار و تنظيمات هشدار دهنده
- امکان بهينه سازي اتصالات، سرعت اينترنت و سرعت دانلود
- پيکربندي تنظيمات امنيتي براي مديريت ويژگي هاي امنيتي جديد در ويندوز ويستا
- داراي ابزار شناسايي براي شناسايي نرم افزار هاي ناشناخته
- داراي قابليت Start-Up Management براي غير فعال کردن نرم افزار هاي غير ضروري براي افزايش کارايي
- داراي قابليت Registry Cleaner براي تميز کردن رجيستري، تعمير داده هاي نادرست و حذف داده هاي نامعتبر به صورت خودکار
- داراي قابليت Disk Cleaner براي پيدا کردن فايل ها يا پوشه هايي که فضاي ديسک را اشغال کرده اند و نمايش آن ها به صورت نمودار
- داراي قابليت Registry Defragmenter براي بازسازي و يکپارچه سازي رجيستري، کاهش تقاضاي زمان پاسخ و زمان دسترسي به رجيستري
- داراي قابليت Disk Defragmenter براي يکپارچه سازي هارد ديسک و کاهش ميزان پراکندگي فايل هاي سيستم
- داراي قابليت Hard Drive Monitor براي نمايش اطلاعات دقيقي از دماي ديسک، هد شناور و زمان سرعت چرخش و ...
- داراي قابليت Optimization براي بهينه سازي تنظيمات و داشتن حداکثر سرعت و ثبات
- داراي ابزار سيستمي، فايل، شبکه و ابزار امنيتي
- داراي محيطي بسيار جذاب و کاربرپسند
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درمورد سی دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 274
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2346
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 255
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 513
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,221
  • بازدید ماه : 2,221
  • بازدید سال : 108,816
  • بازدید کلی : 2,028,950